marți, 7 ianuarie 2014

Cu timp ... sau fara timp

De cate ori am ocazia imi place sa recitesc o poezie care ma face sa ma gandesc, sa ma opresc o clipa, sa cuget la viata mea, la ce se intampla in jurul meu, sa fac alegeri cat mai bune si mai corecte, sa ma lansez in provocari pe care sa le pot duce la bun sfarsit. Nu e corect sa tot spunem ca nu avem destul timp pentru una, pentru cealalta. Insa daca putem sa luam decizii corecte si daca am fi sinceri cu noi insine, ne-am da seama ca de fapt timp avem suficient ... chiar de multe ori prea mult, doar ca nu suntem seriosi in a-l imparti cat mai eficient cu putinta ...
Si poezia spune astfel ...

Fa-ti timp ... 

"Fa-ti timp sa iubesti 
Este secretul tineretii vesnice
Fa-ti timp sa razi 
Este muzica sufletului
Fa-ti timp sa plangi
Este emotia unei inimi mari
Fa-ti timp sa citesti
Este sursa cunoasterii
Fa-ti timp sa asculti
Este forta inteligentei
Fa-ti timp sa gandesti
Este cheia reusitei
Fa-ti timp sa te joci 
Este prospetimea copilariei
Fa-ti timp sa visezi
Este rasuflarea fericirii
Fa-ti timp sa TRAIESTI
Caci timpul trece repede
Si nu revine niciodata!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu