vineri, 3 ianuarie 2014

Ramas bun 2013 ... Bun venit 2014 !

Am inceput anul cu un chef nebun de mesterit ... dar ca si la orice inceput, ideile curg si nu le poti opri. Tocmai de aceea cred ca e necesar sa imi pun ordine in idei, sa le aranjez in dosare, sa pun eticheta pe fiecare dosar in parte si sa le organizez cat mai bine, ca sa nu pierd nimic in timp. Si binenteles cu ce as fi putut sa incep oare ?!

Asa ca imi fac o cafea si voi asterne negru pe alb ce imi propun sa fac in acest an, pentru ca atunci cand ma voi apropia de finalul lui sa ma puteti trage de urechi sau sa ma bucur ca tot ce am inceput am dus la bun sfarsit. Deci:

  • as vrea sa cos cel putin  6 ore / saptamana si cel putin 4 genti / luna, pentru ca sincera sa fiu m-am cam lasat de aceasta "arta" in ultima vreme
  • as vrea sa cos mai multe hainute pentru mine si pentru cei din jurul meu si sa imbin crotoria cu pictura si decoupage-ul ... pentru asta pregatesc cateva bluze realizate in tehnici mixte pentru luna martie 
  • tot la masina de cusut raman insa imi doresc sa invat cateva tehnici noi, free motion, quilting, etc
  • si daca e sa pun si pensula in mana, am cateva lucrari de pictura si decoupage in lucru 
  • as vrea sa ma joc putin cu pasteluri, acuarele, uleiuri - astea sunt de fapt obligatorii
  • as vrea sa tin cat multe ateliere sa transmit mai departe ceea ce am invatat, pentru ca asa e frumos 
  • as vrea sa imi cos o paturica de picnic, sper sa nu ma apuce vara si sa nu am paturica
Si idei ar fi multe dar nu vreau doar sa le scriu si sa imi dau seama la un moment dat ca nu reusesc. 
Daca voi reusi ce am scris, ar trebui sa cititi multe postari si sa vedeti multe poze ...
Si sa speram ca la evaluarea finala a anului sa nu dau gres ... spre binele meu :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu